نگاتیو

I am afoot with my visions

نگاتیو

I am afoot with my visions

I

نظرات 4 + ارسال نظر
سامانه مروارید دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 http://www.morvaridonline.blogsky.com

سلام ... وبلاگ خوب شما را دیدم

اگر با تبادل لینک موافق هستید در خدمتم

سامانه مروارید وبلاگی است با عناوین نقد اجتماعی و شعرذ و ادبیات و موسیقی ....

عکسهای بسیار جالبی دارید ... من هم عاشق عکاسی هستم و شاید در همین وبلاگ خودم هم چند نمونه ای را برای نمایش عموم ارسال کردم.

فرهاد دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:27

عکسهات محشره
اما خداییش این یکی چیه؟
:[]
اون ماهی که عکسشو انداختی...
دقیقا شب نیمه شعبان کنارش بودم. تو هواپیما...
تجربه ی بی نظری بود...

رضا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:19 http://chaah.blogfa.com

حسین منزوی یه غزل داره که آدمو سست می کنه! ( البته ما جماعت ٍ رند ‌ ٍ باده کش ٍ به کنج ٍغم خزیده را سست می کند٬نه دوستان ٍ اهل منطق و عقل و کانت و نوکانت و هزار و یک ایسم را !! )
این عکس منو یاد این غزل می اندازه که با این دو بیت شروع می شه ..

منگر چنین به چشمم٬ ای چشم ٍ آهوانه
ترسم قرار و صبر ام برخیزد از میانه

ترسم به نام ‌ ٍ بوسه غرت کنم لبت را
با عذر بی قراری٬ این بهترین بهانه!

..

علی طبا سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:59

اگر از نزدیک تر می گرفتی طوری که فقط محدوده ی نارنجی می افتاد و معلوم نمی شد که چیه هم جالب می شد.شاید شبیه موجودات میکروسکوپی در می آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد