نگاتیو

I am afoot with my visions

نگاتیو

I am afoot with my visions

مقاومت (سکون)

نظرات 5 + ارسال نظر
سرخ جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 http://www.sorkh.blogsky.com

سلام . فتوبلاگ خیلی خوبی داری. بسیار مقبول افتادی در نظرم.
به منم سر بزن. پای تبادل لینک هستی؟

ممنون! [مکث] (صرف شده!)

ترانه ی خلقت جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 http://taraneyekhelghat7.blogfa.com

سلام
عکستون نیومده.
ولی عکسهایی که می ذارید زیباست.
موفق باشید

ممنون! نتونستم جایی آپلود کنم که به هیچ وجه فیلتر نشده باشد. مشکل از اینرنت شماست، احتمالا کارت اینترنتتان، چون وقتی خودم با امیدان وصل می شم نمی اد!

sajjad شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:12

این همون مقاومت در برابر طوفانه ؟
یا شایدم می خواستی که بگی مردم به این کا را کاری ندارن؟

من چیزی نمی گم، می بینم!

باید اعتراف کنم حواسم نبود وگرنه وقتی چراغ قرمز عدد 33 رانشان می داد باید عکس را می گرفتم!

Brave Heart یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:01

مقاومت یا سکون؟

سکون یا مقاومت؟

این دو واژه مهمترین واژه هایی بودند که با دیدن دوباره ی عکس به ذهن من رسید. من قضاوتی نمی کنم. برای همین است که به دوربین پناه برده ام: فرار از واژه ها و قضاوت. ولی ذهن بدون واژه نمی تواند فکر کند.

رضا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 http://chaah.blogfa.com

بعد از دو روز هنوز گیج عکس ام!

لیاقت دریافت جایزه رو داره .. اونم از دست ٍ سید حسن نصر الله!

ممنونم! ولی امیدوارم گلوله نباشد! به چفیه راضی ام!
نصر من الله! من هیچ کاره بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد