نگاتیو

I am afoot with my visions

نگاتیو

I am afoot with my visions

!Salvation

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:22 http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

سلام
تو بیو گرافی نوشته بودی تنهای شطرنج بازی کزدنو دوست داری ...خیلی جالبه من هم یه زمانی دوست داشتم .....منم هم خیلی عکاسی دوست دار و تقریبا یه کمی هم کار میکنم .....این این عکس اخری همون پس زمینه ی اون عکش شطرنجی نبود؟؟ ببخشید که من یه مقدار این چیزی رو دیر میگیرم ...
موفق باشی

ممنون که کامنت گذاشتی
بچه ها بقیه رو با رویاها و آرزوهاشون می شناسن نه با اون چیزی که الان هستن!

عطا دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52

زیبا بود!
ولی خودمانیم، چه قدر از مادرت بابت این خط خطی ها (عذر می خوام نقاشی ها!) کتک مهمان شدی؟
(می دونم که لازم نیست یادآوری کنم شوخی کردم. نظر من همانیست که در صدر گفتم.)

جالبه که وقتی آدم بزرگا(!) کارای بچگونه می کنن کسی دعواشون نمی کنه
ولی من ایهامشو نمی فهمم!
می دونی که من از کامو بیشتر از سارتر خوشم می آد ولی کلمات رو باید حتما خوند.

PurePersian دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 http://booksociety.blogsky.com

من یه زمانی که شاید 2 سالم بود، عادت داشتم زیر میز تحریر پدرم برم و از این نقاشیا بکشم. می گم مثل از این که شما هم در اوان بیست سالگی از این عادتا پیدا کردی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد